200408 - Actualizare: A început...

După un 2017 plin de evenimente neplăcute dar şi cu paşi pozitivi către Pacea Planetară, sîntem mai aproape de manifestarea dorinţei oricărui OM treaz de pe această planetă.
Un 2018 plin de surprize pozitive şi PACE pe TERRA 1000 de Ani cel puţin !

Blog-ul se află în stadiu de activitate sporadică pe o perioadă nedeterminată.

20140110

"Senzaţie de Plutire" poate fi folosit pentru a descrie Noile Energii Gaia


gaia_energy1 Vibraţii rafinate sunt acum aparente multor locuitori ai Gaia.

Clarificarea energiilor Gaia în timpul aşa-numitei perioade antecedente "anuale" a permis Cosmicelor Înalte alinierea cu acestea. *)

O "Senzaţie de Plutire" poate fi folosit pentru a descrie Noile Energii Gaia

Alinieri ale Cosmicelor Înalte progresează în aceste momente şi continuă creşterea în vibraţiile Gaia.


*) Nota ÉirePort: cuvintele "alinierea cu acestea" apar cu implicarea alinierii energiilor Cosmice (Cosmicele Înalte) cu ambele "Energiile Gaia" precum şi "locuitorii Gaia".

Sursa

Un comentariu:

  1. NAMASTE !!! MAI ALES ÎN ANUL ACESTA (2015) MI S-A ÎNTÎMPLAT DAR ŞI ACUM MI SE ÎNTÎMPLĂ FRECVENT SĂ MĂ RIDIC DE LA SOL CA ŞI CUM O SENZAŢIE INDESCRIPTIBILĂ MĂ PROPULSEAZĂ SPRE ÎNALTUL CERULUI ,CÎND MERG PĂŞIND PAS CU PAS ŞI MĂ GÎNDESC ,CÎT DE MULTĂ ENERGIE CONSUMĂ MUŞCHII MEI ,CÎND ATÎT DE SIMPLU AR FI ŞI CA ECONOMIE DE TIMP DAR ŞI MINUNATA SENZAŢIE DE A CUPRINDE CU PRIVIREA ,SIMŢIND PE LA TÎMPLE ŞI URECHI CURENTUL DE AER PE CARE-L STĂPUNG ŞI CE FRUMOS ARATĂ OAMENII ŞI LUCRURILE DE ACOLO DE SUS ŞI CU PUTEREA NUMAI A GÎNDULUI SĂ MĂ PROIECTEZ ÎN DIVERSE LOCAŢII PE LA TOŢI PRIETENII PRIN ŢARĂ CARE PE UNDE SÎNT ,SĂ SE POMENEASCĂ CU MINE AŞA DEODATĂ ,LÎNGĂ EI........................

    RăspundețiȘtergere